فرماندار سرخس گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۲ شهر سرخس و مزداوند این شهرستان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۲۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سرخس؛ حسن نوری‌زاده اظهار کرد: ۹۶ واحد مسکونی از این تعداد مربوط به شهر بلوار لقمان سرخس است که عملیات اجرایی آن به‌صورت ساخت آپارتمان‌های ۲ طبقه و هر طبقه دارای ۲ واحد مسکونی در دست اقدام است.

 وی افزود: پیش‌ازاین مقرر شده بود این مجتمع‌ها باید دارای پیلوت باشند که با دریافت مصوبه قانونی و در جهت کاهش هزینه ساخت پیلوت حذف و حیاط این منازل چهارواحدی به‌عنوان پارکینگ معین شد.

 فرماندار سرخس همچنین از آغاز ساخت ۱۸ واحد مسکونی در شهر مزداوند خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین رایگان دریافت کرده‌اند، از تسهیلات بانکی و قانونی ساخت نیز بهره‌مند شده‌اند.

 نوری‌زاده شمار متقاضیان نهضت ملی مسکن سرخس را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و توضیح داد: در حال حاضر زیرساخت‌ها برای ۱۱۴ واحد مسکونی نهضت ملی سرخس مهیا شده و تلاش برای تأمین و ادامه فرایند واگذاری زمین و ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهرستان ادامه دارد.

 شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار